Viktoria Wnuk

Det du gör för att lägga in en ruta istället för youtube länk är att du gör ett nytt inlägg.

Sedan när den vita rutan kommer upp så i verktygsfältet finns det på andra raden en bild på ett träd.. och så till höger har du en knapp "HTML" klicka på den och få upp ett teckenfönster. I detta teckenfönster så klipper du in EMBED (Bädda in) länken. Det finns två olika länkar.. en vanlig länk som du skickar till folk som de kan klicka på, men under den så finns det en "bädda in" länk. Det är den du klipper in i HTML fönstret och när du trycket på uppdatera (i html fönstret) så finns bilden i ditt inlägg :D



TA-DA

Kommentarer
Postat av: Robin Töpperwien

Tjenare Sandra! Jo mkt plugg är det, men hur ska jag förklara det... om du nu vill jämföra med skolan, det du pluggar i bartenderutbildningen är roligt. Mkt plugg är det, och vill du ha bra betyg måste du plugga hårt... Jag pluggade inte så mkt i skolan, men på bartenderutbildningen var det roligt att plugga... Jag bokade flyg själv, dom gör det inte åt dig! Men jag önskar dig lycka till =)

2010-02-14 @ 15:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0