Vår?

Godmorgon! Idag vaknade jag till en underbar himmel med få moln, en stor och härlig sol, samt ingen snö på marken ;) Livet kan allt vara underbart va.. Är det dags för våren att komma nu kanske? Jag hoopppas verkligen det, jag vill inte längre ha på mig min tjocka vinterjacka. Vill kunna dra på mig en tunn skinnjacka, eller nån av mina jeansjackor.. och inte frysa rumpan av mig på grund av det ;) Aa du, alla älskar nog våren.

Jag ska nog passa på och sätta mig och äta en skål med flingor på terrassen! Bloggar efter frukosten :) Kram


Kommentarer
Postat av: miss Amanda

Ja, be vädergudarna att ge oss vår nu, det är fanimej på tiden

2009-03-16 @ 17:54:16
URL: http://attentionwhore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0