Usch och fy

Hejhej! Jag hann och orkade verkligen inte blogga imorse, så gör det nu istället när jag kommit hem från skolan. Igår mådde jag verkligen dåligt och visste inte vad jag skulle göra, jag mådde illa, hade huvudvärk och riktigt jäkla magont. Allt på samma gång och vaknade imorse lite bättre, men jag var tvungen att gå till skolan eftersom jag hade svenskaprov idag, som förresten gick ganska bra. Men när jag satt på engelskalektionen blev allt mycket värre och jag sitter här hemma nu och mår skit.. vet inte vad jag ska göra. Fy, har aldrig kännt mig såhär dålig.. Mår illa, är helt vinglig och har typ ingen balans känns det som :(

Ska bara lägga mig i sängen och sätta på lite lugn musik, som till exempel End - Secondhand Serenade som jag alltid somnar till. Kanske mår lite bättre efter en liten tupplur.


Kommentarer
Postat av: hjalmar den store

PMS? (pre menstruella störningar)?

2009-03-12 @ 22:22:25
Postat av: Sandra

Svar: Nej ja tror inte att PMS framkallar feber, illamående, huvudvärk eller yrsel :)

2009-03-12 @ 23:12:50
URL: http://griff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0