Uppdatering, Religion och MVG

Heej! Äntligen kan jag blogga lite. Jag vet att jag varit otroligt dålig med uppdateringar idag men jag har faktiskt verkligen varit upptagen, med en vän, sedan lovat mamma att handla och nu hela kvällen sen 18 har jag jobbat på mitt och Rebeckas religionsarbete.. Jag måste erkänna att vi båda har jobbat så in i bänken och varit super produktiva hela kvällen och jag har bara en liten pyttedel som inte är färdigt och det är samma sak för Rebecka. Så imorgon blir vi säkerligen klara med det. Lättnad? YES!

Aja, vad har ni gjort idag? Denna.. kalla vinterdag :(.. har jag gjort min historia redovisning och det gick helt okej, jag var så nervös att jag skakade.. lite pinsamt att läraren märkte det men sånt är livet. haha Fick i alla fall MVG på det så jag får väl svälja att jag var röd som en tomat när jag var klar med redovisningen..

Ne nu ska jag kolla lite tv och bara slappna av.. låta stressen över religionen bara rulla av mina axlar.. skönt :) Ha en bra kväll! Kram


Kommentarer
Postat av: Sara

Sandra, jag tror inte en sekund på att DU av någon på hela skolan är nervös när du har redovisningar!! :O :D

2009-03-24 @ 22:16:40
URL: http://sarahagglof.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ååh! Grattis! Du verkar vara så duktig i skolan. hur hinner du med allt? Du dansar och bloggar och är med vänner väldigt ofta, hur hinner du med skolan också? :O

2009-03-25 @ 06:06:58
Postat av: Amanda Duterrier Birgersson

Vaddå skakade och blev röd i ansiktet? No way, du såg ju hur säker ut som helst som vanligt Sandra!

2009-03-29 @ 01:51:29
URL: http://attentionwhore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0