Underbar Onsdag

Heej! Detta är en heelt underbar onsdag måste jag säga. Solen skiner härligt över hela staden, det är varmare än i vanliga fall och det var bara så underbart idag att gå utanför dörren och känna solstrålarna på min hud, mitt ansikte. Underbart.

Var och gymmade förut, det gick verkligen jättebra. Jag har aldrig riktigt varit en person som springer mycket och sådär, men sen jag började gymma med en tjej från 3an på min skola så har vi peppat varandra och nu kan jag springa 25-30 minuter i 10 km/h :D Är galet stolt ;) haha, men det är skönt att ha någon som peppar en, som jag också peppar :) En sak som inte var lika underbart idag var när vi höll på med maskinerna. Jag satt framför henne vid en en annan maskin lite längre bort, och då så kom en kille fram till henne och frågade om hon kände mig och om jag var singel. Liksom, otroligt obehagligt att vara medveten om att folk kollar på en, på det sättet, när man gymmar liksom. Då vill man ju bara se ut som skit och göra sin grej och sedan dra. Nee fy för killar som raggar på gymmen! :)



Men nu när jag har avreagerat mig här på bloggen ska jag ut på en långpromenad med Tila i det härliga vädret! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0