Tonights plans

Heejsan! Vart ute nästan hela dagen, det har verkligen varit underbart men lite synd är att, imorse så hade jag aningen ont i halsen, och nu efter att ha varit ute.. så är det mycket värre. Låter som en anka med en motorsåg i halsen =( Usch och fy.. tur att det var såå värt det! haha. Fabian åkte precis hem för att göra iordning sig eftersom han och några kompisar ska till krogen ikväll. Så otagg på det, men hans vanliga charm verkar ha en irriterande effekt på mig eftersom jag lät mig själv övertalas att också dra ut ikväll.. Suck, vad gör man inte för sina vänner va? haha, får hoppas att jag blir lite mer taggad på utgång efter min dusch ;)

På tal om dusch så är det precis vad jag ska göra nu, ha en riktigt grym kväll, kanske bloggar innan jag drar :) Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0