The Opportunities of Colour

Heej! Jag sitter ute på terrassen och badar i solsken & värme. Underbart väder är det verkligen och det blåser inte alls lika mycket som igår. Perfekt, synd dock att jag är tvungen att sitta och plugga, men kan som tur göra det utomhus ;) Idag har det varit en kort dag, bara en enda lektion sedan gymmade jag en stund och åkte sedan raka vägen hem för att kunna ta det lugnt ;) Råkade somna här ute i 20 minuter eller så men det var bara behövligt. En liten powernap sådär innan historiaprojektet ;)

Det är härligt när solen skiner eftersom allt blir så fint och färgglatt, några blommor har kommit upp i mami's trädgård och det är knoppar på träden.. hm aa.. Ikväll blir det kanske att fika med min vän Sara men är inte bestämt, vad ska ni göra?

Nu ska jag fortsätta med min pluggning, ha de fint! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0