The Confidence in Colour

Godmorgon! Jag har precis vaknat (av mig själv, klockan borde ringa om en kvart haha) är jättepigg och sitter och tittar ut genom fönstret. Helt otroligt fint väder, inga moln så långt ögat kan nå och.. det ser i alla fall rätt så vinstilla ut. Är nog allt tvungen att ta en bild så ni får se.. Hm, ännu en vårdag? Jippie, mer kan jag verkligen inte begära. Speciellt bra eftersom jag ska traska omkring på stan en stund idag. Först skola 9.15 - 11.55 sedan shoppa lite är det väl tänkt (i solskenet ;p ) och sedan möte klockan 13.45.. Lite surt att behöva vara inne under mötet, men dagen är ganska grym i alla fall ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan äta frukost, Hoppas ni får en riktigt fin dag! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0