Still Sicko..

Hejhej! Jag är hemma från skolan idag och är fortfarande riktigt dålig :/ Jag har till och med knaprat lite tabletter, som ni flesta vet att jag aldrig gör, eftersom man så lätt nuförtiden blir immun och jag ser inte riktigt någon vits med att ta tabletter så fort man har lite lite smärta.. t.ex. huvudvärk. Men i alla fall så har jag tagit det nu. Känns lite som min huvudvärk gått ned en aning men inte alls lika mycket som jag ville. Kanske borde vänta lite till och se vad som händer..

Så idag blir det för mig att vila och försöka bli så frisk som möjligt, för jag vill såå gärna kolla på danstävlingen imorgon. Det ska ni få information om lite senare bara. Mami ska också ut ikväll till trädgårn' så jag blir helt ensam ikväll med min lilla plutt, kanske Theo kommer hit, eller Fabian med lite godis till sjuklingen :D Vi kan ju hoppas! Men men, vad ska ni göra idag?

Nu kom mami precis heem, vi hörs senare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0