Spanjorer

Hejhej! Sitter och gör inte mycket, har en ganska tråkig dag måste jag erkänna haha, Mötet va låångtråkigt och vi kunde inte komma överens om vad vi skulle göra med spanjorerna, som kommer om exakt en vecka, och hur vi ska göra med de som är borta i jönköping..och .. aa allt är bara en stor förvirring haha. Det enda jag verkligen vet är att spanjorerna kommer den 26 mars, åker hem den 2 april och att vi ska ha en middag och fest med dom minst en gång. Hahah, detta kommer bli intressant.

Aja nu orkar jag inte oroa mig om dem längre, har viktigare historia-grejer att tänka på.. måste bli klar med min redovisning typ..jättesnart .. Hm.. aa. Nu måste jag dock äta lite haha, Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0