Skor

Hej! Jag kom nyss hem från min shoppingtur. Den var rätt så lyckad, speciellt för Marcus haha, han hittade i princip allt han letade efter :O Men jag fick allt med mig 3 par skor hem ;) Ett par ursnygga gladiator skor med kilklack, ett par "chillskor" i mintgrön färg, och ett par likadana chillskor fast vita. Underbart att ha på våren verkligen, bara lätt att dra på sig och sköna att gå runt i. Gladiatorskorna jag köpte var i Tan, köpte dom eftersom jag redan har 2 stycken par gladiatorskor som är svarta :) Marcus dock hittade massa grejer, ett skärp, en t-shirt, en lite tjockare tröja, underkläder.. aa haha allt han letade efter typ.. förutom skor ;)

Nu ska jag äta lite mat och sedan, så får vi se om det blir bio eller plugg.. Kram!


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

VARFÖR KÖPTE DU INTE DOM SVARTA :o mycket mycket snyggare!! inte smart gjortt

2009-03-23 @ 18:13:06
URL: http://beth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0