Psykologi

Hej, sitter här och pluggar inför mitt psykologiprov imorgon, usch va det är tråkigt. Men det är ett sådant prov som man verkligen måste plugga till eftersom det är så svårt. Alla olika psykiska sjukdomar och deras olikheter från varandra asså.. nee.. Alldeles för mycket. Så det är vad jag ska hålla på med i princip hela dagen, vad ska ni göra denna söndagen?

Mami kommer hem snart också från farfars vernissage, så det ska bli kul och se på lite bilder som hon tagit därifrån. Lägger antagligen upp några senare :) Jag tycker verkligen min farfar är en otroligt duktig konstnär och det är synd att jag var tvungen att sitta här hemma och plugga istället för att gå dit :( Men men, det kommer fler gånger!

Nu ska jag fortsätta plugga, önska mig lycka till med det ;) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0