Nattblogg

Hallå i stugan. Jag sitter här i soffan, intryckt mellan de sovandes Theo och Fabian och kollar på tv. Antar att jag sov alldeles för länge idag för att kunna bli trött vid den här tiden. Men jag kan i alla fall glatt berätta att min feber är helt borta, ingen huvudvärk eller yrsel överhuvudtaget kvar :) Frisk som en nötkärna som det så gulligt heter ;) Så för min del blir det nog att kolla på tävlingen imorgon :D woho. Kanske lite bio efteråt? hm.. vi får se.

Men i alla fall.. tävlingen. Den är på Gothia Arena (Ängåsvallen) i Västra Frölunda. Börjar klockan 12 och är beräknad att sluta runt 20.30, kan dock bli lite senare eftersom tävlingarna alltid blir det ;) Rondschema finns uppe på Magic's hemsida, men om ni inte orkar kolla igenom så börjar i alla fall Latinen och Standard kommer senare under dagen, ovanligt nog.

Nu ska jag nog kanske försöka sova eller i alla fall kämpa mig ur soffan :p Godnatt alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0