Lyckad Fredagskväll

Godmorgon! Gårkvällen var lyckad, hade jättekul och vi satt och pratade i flera timmar. Det blev ingen bio eftersom vi glömde av klockan totalt men det gjorde ingenting alls. Vi åt på Lilla London vid Valand och det va jättegott. Jag måste erkänna att det var ganska kallt igår med "bara ben" och pumps, men inte jobbigt på något sätt. Var er fredagskväll lyckad?

Jag har precis vaknat nu, förvånad över att jag vaknade så tidigt, men det känns bra att jag inte sover bort hela lördagen. Fast, jag har ingen aning av vad jag ska göra idag på dagen så det kanske inte skulle gjort någonting endåså ;) Mami vill kanske ut och shoppa lite men är ganska seg i kroppen efter igår, så får se om jag hänger med henne :)



Nu måste jag äta frukost! Ha det fint så länge, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0