Long day and sucky workout

Hejhej! Äntligen är jag hemma! Har varit en otroligt lång dag med skola, tandläkaren och gymmet.. Men som sagt, nu är jag hemma. Otroligt trött dock, ska ta ett lååångt bubbelbad lite senare ;) Men vad har ni gjort idag då?

Hade världens sämsta träningsdag idag typ, det kändes verkligen så.. Inte pepp överhuvudtaget, var seg. Orkade nästan inte springa länge alls.. max 20-25 min :S Ne fy, en till sådan här dag vill jag verkligen inte ha! Ni vet när man inte orkar nått, man är seg i kroppen, i huvudet, man kollar omkring lite. Har ingen riktig koll på vad man gör, man bara gör det.. Ne..

Men nu så blir det lite mat i magen innan mitt bad, mums! Ha det fint! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0