London

Hejhej! Här sitter jag och har otroligt tråkigt. Har spenderat en ..bit av dagen med att skriva på mitt historia projekt.. det har väl gått..sådär. Har gjort klart ca 2,5 sidor..behöver ca 5 kanske.. Satt nyss och pratade med Maja och Hanna angående vår blivande resa till London. Vi åker dit i början av juni över helgen så och har lite trevligt, ser fram emot att komma iväg lite..även om det är lååångt fram.. ca 2.5 månader..

Ska snart sätta mig vid tvn och kolla lite Grey's Anatomy, försöka få tag på en kompis jag måste snacka med också.. hm.. aa mycket som jag håller på med idag :p Imorgon blir nästan värre dock haha. men det kan jag berätta mer om lite senare ;) Nu ska jag avsluta mitt arbete och tvätta mig :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0