Kvällsplaner

Hejhej! Min mamma åkte precis, hon skulle ut på Trädgårn' ikväll, fast middag innan. Så det blir ett stort tomt hus för mig att vandra omkring i ikväll.. Nee så blir det inte för som tur är så kommer Theo, Fabian och Vanessa hit om ca 13 minuter. Härligt härligt. Vi ska kolla på film, sjunga lite singstar m.m. Får se vad jag orkar med :) Jag har i alla fall precis gjort 5 stycken chokladpuddingar till oss ;) mums! ( en till mami om hon vill ha när hon kommer vid 3-4 tiden ) Det är i alla fall mina planer för kvällen, det blir nog ganska lugnt. Vad ska ni göra ikväll?

Nu ska jag sätta på mig mitt Juicy mys-set! Hoppas ni får en bra kväll, kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0