Homework sucks

Hejhej! Jag kom nyss hem från stan, gymmet var otroligt tråkigt idag haha speciellt eftersom man såg solen skina genom fönstren, och Typiskt så började det hagla så fort jag kom ut ur gymmet haha. Ne fy för dålig tajming och hagel! Nu ska jag faktiskt sätta mig och göra klart min powerpointpresentation för min historiaredovsining imorgon. Riktigt tråkigt, men det måste göras. eller hur? Religionen också faktiskt.. ne fy.. vill inte tänka på alla läxor och inlämningar.

Blev ganska chockad idag också när jag fick veta att min vän William ska flytta. Blev ganska..mållös faktiskt :( pratade med honom och frågade hur länge det varit bestämt att de ska flytta.. 3 veckor.. och när dom ska flytta.. om 3,5 veckor.. och så berättade han att det var till FALUN! Jag hade nog hjärtat i halsgropen då, vill verkligen inte att han ska flytta långt bort.. och då började han skratta o sa att han bara skulle flytta 200 m längre bort.. Haha, det var tur det :p hade nog inte orkat att han flyttade.. i alla fall inte innan jag åker iväg till Usa ..

Nu måste jag nog börja med historian för att kunna bli klar någon gång innan 21 tiden, önska mig lycka till! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0