Grattis Mami!

Hejhej! Det blev träning för min del idag. Riktigt kul också, hade jive-teknik idag och det kan man verkligen säga att jag behöver. Det är den dansen som jag är minst bra i om jag får säga det själv haha. Men nu till ett roligare ämne, min mamma ;)

Som sagt i ett tidigare inlägg så fyller min mamma år idag och jag hade fixat en liten mysig dag åt henne som jag nu ska berätta om. Först fick jag henne att lämna jobbet tidigt. Hade lagt ett kuvert med bara en adress och en tid för henne att vara där. Det var hårsalongen som då fixade så att hon kunde klippa sig, (som hon tjatat om i veckor att hon aldrig hinner). Sedan när hon var klar där så fick hon ett kuvert av frisören med en annan adress, till massösen som gav henne en helkroppsmassage och kaffe och massa goda grejer som frukt m.m. Massösen gav henne då den sista adressen och det var till Majgården här nere i Onsala där jag beställt och betalat för hennes favorit chokladtårta. Hon fick gå in och säga sitt namn. Då säger konditören åt henne att blunda och sedan när hon får titta så finns chokladtårtan framför henne med ett kort "Grattis på födelsedagen / Nanna" (mitt smeknamn sen jag var liten :p )

Haha, jättenöjd över min lilla överraskningsdag till mami! Hon blev också glad verkar det som :)

Nu ska ja nog krypa till kojs som det så gulligt heter! Godnatt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0