Dinner and a movie?

Hejhej! Har precis kommit hem från en otroligt lång dag haha. Tränade och shoppade som planerat men det var inte riktigt så kul som jag hade tänkt mig. Var helt seg idag, men en lite smårolig grej som jag har märkt på gymmet, är att vissa, oftast tjejer, nästan inte gör någonting alls. Liksom, de kommer till gymmet.. men så.. sitter det bara på de olika maskinerna och kollar ut över gymmet och tar det lugnt, jag förstår inte varför. Man går ju till gymmet för att göra "sin grej" och sedan vill man ju gärna komma därifrån. Men men, antar att folk är olika, väldigt olika uppenbarligen..

Hm ikväll ska jag inte göra så mycket. Jag ska ut på middag med killen som jag träffade på tävlingen, och var ute med förra helgen, om ni kommer ihåg. Så det kommer nog bli riktigt mysigt och roligt eftersom vi verkligen klickade. Vet tyvärr inte riktigt vart vi ska eftersom han inte vill berätta det, suck, så jag är lite smått panik över vad jag ska ha på mig. Ska kanske på bio efteråt också.. Har ni några tips åt mig? Vill gärna inte vara varken över- eller underklädd. Vad har ni för planer denna fredagskväll då?

Nu ska jag ta en dusch och fortsätta fundera på mina olika klädval. Kanske en svart fodralklänning?.. hm aa vem vet. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0