Desperate Housewifes

Hejhej! Just nu sitter jag här och kollar på den nya säsongen av Desperate Housewifes och den verkar inte alls bra. Ganska synd eftersom de andra säsongerna varit väldigt bra enligt mig. Men men, det blir väl så när man inte riktigt kommer på några nya idéer på dilemman m.m för serien. Lite synd att de gjort den otroligt snygga Eva Longoria till en ful liten..sak :p



Idag har jag i alla fall varit i skolan, sedan träffade jag Pernilla för att vi skulle skynda oss igenom stan för att hinna med 13.17 pendeln. Vi sprang jättestressat och verkligen sick-sackade mellan människor för att komma fram precis när tåget rullar iväg. Sicken otur vi haar. haha, så vi fick sitta där på stationen helt anfådda i 30 minuter tills nästa pendel gick. Allt lite jobbigt att bo ute i Onsala och gå i skolan i Göteborg.. Men men.

Nu började DH igen! :) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0