Dagen som gått

Hejhej! Jag kom precis hem från tävlingen och bio'n nu och jag har haft en riktigt bra dag. Tävlingen var jätterolig att kolla på, otroligt många par som var med, och många av dem väldigt väldigt bra :) Cristian som hängde med mig var riktigt chill (det är nog inte så kul att gå till en danstävling när man inte har någon koll på vilken slags dans man tävlar där ens) och försökte lära sig alla danserna och vi hade jättekul. Sedan drog vi in till stan och skildes åt. Därefter träffade jag en vän och vi skulle då kolla på filmen Män som Hatar Kvinnor och den var riktigt bra. Bra tävling, bra vänner, bra film = Braa dag.

Bilder och massa andra detaljer kommer imorgon eftersom jag är alldeles för trött nu! Glöm inte att jag gick upp tidigt imorse ;) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0