Watchmen

Är snart på väg utför dörren och ska in till stan för att möta några vänner och se på Watchmen. Vet inte riktigt vad det är för slags film, men får hoppas att den är någolunda bra. Är hemma lite senare ikväll men då blir det nog sängen direkt eller bara lite tv en stund. Bloggar kanske när jag kommer hem men jag tror inte det. Kvällens outfit blir bara en svart kjol med hög midja som jag inte kommer ihåg vart jag köpt den, en röd tub-body från asos.com, svarta nylonstrumpbyxor och svarta pumps.



Nu måste jag dock kila, Kramar!


Kommentarer
Postat av: elina

Du är alltid så söt, vad du än gör! :o urgullig outfit! Gillar din blogg!

2009-03-22 @ 21:42:21
URL: http://elli.blogg.se/
Postat av: Anonym

Var den bra? den verkar vara så overklig, vet inte om jag ska se den. Vad tycker du?!

2009-03-23 @ 18:04:59
Postat av: ANNA

snygga pumps!

2009-03-23 @ 18:11:19
URL: http://anna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0