090326

Hola! Tänkte att jag lika gärna kunde öva lite på spanskan innan spanjorerna kommer klockan 14.30. Shit va länge sedan det var sen man såg dom.. var där 14 - 21 oktober förra året.. hm Undra om dom har förändrats? eller..om jag har förändrats.. haha kan ju alla fall hoppas :D Lite roligare då..

Aja, just nu sitter jag i datasalen på skolan och väntar på att svenskan ska börja (9.15).. sen verkar det som att vi inte har några mer lektioner eftersom skolan hockeylag är i Åby och spelar Sm eller något liknande.. hm.. en dag på stan innan spanjorskan kommer kanske inte är en dålig idé?

Hm, nu måste jag nog kila bort till klassrummet, men bloggar senare idag.. med spanjorskan ;) Cecilia Callizo heter hon förresten :) Ha en bra dag! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0