090325

Hallå i stugan! Jag gick upp för en kvart sedan och herre guud va jag var trött.. det var verkligen en kamp att inte stanna kvar i sängen och sova.. men nej det kan jag inte göra idag. Jag har lovat mig själv att gymma innan skolan, eftersom jag och Rebecka ska plugga efter skolan idag. Suck.

Jaja, sitter här i alla fall med en stor skål kelloggs cornflakes och försöker bestämma vilket väder det är ute.. det verkar vara fint.. men så är det sjukt mycket frost på bilen och gräsmattan.. hm kanske inte så varmt som jag hoppats.. Aja, nu måste jag hoppa i mina gymkläder och fixa till mig innan jag måste åka! Jag ska verkligen försöka göra mer uppdateringar idag :) Ha en fin dag, Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0