090324

Godmorgon! Har precis tagit en ganska lång dusch och sitter nu och typ stirrar ut i tomma intet.. jag saknar min lilla Tila som alltid brukar komma springandes efter min dusch och burra in sig i morgonrocken och ge mig så många pussar att jag nästan måste duscha igen..

Vädret verkar hålla sig relativt fint, inte många moln fast.. det blåser rätt så mycket och det har snöat inatt och den ligger kvar på marken som ett tunnt vitt, kallt täcke. :(.. kom också på att det är ju den 24e idag.. den 24e mars.. och det betyder alltså att det är 4 månader sedan julafton.. Oj va tiden går fort.. men det kan jag endå leva med.. för då kommer våren och sommaren lika fort, haha så det kan jag leva med.

Hm, kan inte sitta här hela dagen, måste äta frukost nu! Hoppas ni får en fin dag! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0