090322

Godmorgon! Igår hade jag jättekul och det var verkligen en härlig kväll. Är såå glad att Fabian övertalade mig och det kommer jag nog låta honom göra fler gånger haha. Riktigt härligt folk ute men endå inte sådär smockfullt som det ibland är, antar att det är så precis innan lönen kommer.. hm. I alla fall en bra kväll som sagt ;)

Jag har precis duschat och ska snart iväg och shoppa, så det blir dagens planer. Lite senare ikväll så blir det antingen att skriva lite på min och Rebeckas "Scientologi-arbete" eller gå på bio med några vänner :) haha, låter som ett lätt val va? det skulle det varit om jag inte redan sett så många filmer som går på bio, och att jag verkligen Behöver göra scientologiarbetet haha :p

Jaja, nu måste jag torka håret eftersom jag ser ut som en dränkt katt, och för er vetskap så låter min röst värre idag än den gjorde igår, jippie? haha, Ha en jätte bra dag! Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0