090315

Hejhej! Idag har jag verkligen försökt att vara duktig, jag har spenderat hela dagen med att försöka plugga på mitt historiaprojekt. Ska göra en muntlig redovisning om Jamaicas Musikhistoria, med betoning på reggaens framväxt. Ojojoj, inte så himla lätt måste jag erkänna och har suttit här och gjort urval eftersom det finns såå mycket att berätta..men så lite tid att faktiskt redovisa. Förutom det så har jag njutit ganska mycket av det härliga vädret och var på en jättelång promenad med Tila. Hon var så trött när vi kom hem, somnade direkt :)

Imorgon blir det en ganska lång dag med tandläkarbesök och gymma. Ska försöka lägga mig relativt tidigt eftersom det tar på krafterna och jag behöver nog en god natts sömn för att orka. Nu blir det film för min del. Burn after reading som många har sagt är väldigt bra, med den heta Brad Pitt i som inte heller skadar :) Hoppas ni får en bra kväll♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0