090308

Hej! Jag vet att jag totalt inte hann skriva ett inlägg igår efter shoppingen så förlåt för det verkligen. Men jag har i alla fall massa att berätta. Mitt humör vände rätt så snabbt faktiskt så fort vi kom ut på stan. Vi gick på lite secondhand affärer och sådant först som är så mysigt :D Där hittade jag en jättehärlig stor spegel med en tjock mörkbrun träram :) Sedan åkte vi till Allum som ligger rätt så långt bort från vart jag bor, så det var första gången jag var där. Där gick vi in på Bellbox och hittade den grymt bra värmeskyddande produkten "Tigi S-factor". Jätte bra för mig eftersom jag har lockigt hår, och då plattar det varje gång jag tvättat håret :) Jag som älskar fodralklänningar hittade en jättesöt helsvart fodralklänning på Gina Tricot som sitter jätte snyggt :) Var inne i en butik..som hette typ Pondus eller liknande som hade massa söta Odd Molly kläder, så köpte en liten gullig grå klänning där :) Som ni kanske förstår så var det en lyckad dag ;) Ni får fler bilder senare på spegeln, 2 kjolar ja hittade.. plus en söt tröja till sommaren :)



Nu ska ja kila iväg och gå ut med lilla Tila! Vi hörs senare, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0