090305

Hejhej! Det var underbart att sova lite extra länge idag, men jag blev så förbannad verkligen när det vid 9.30 knackar på dörren.. Liksom, vem kommer och hälsar på vid 9.30? Det var en himla arbetare som inte hittade vart han skulle. Jisses asså, så står jag där i morgonrock och verkligen morgonfriss och försöker förklara vägen och pekar åt olika håll.. nee. Inte den bästa morgonen så att säga. Försökte somna om när han äntligen gått men det gick inte :/ Fick i alla fall sovit lite längre än vanligt i alla fall.

Idag så ska jag inte göra så himla mycket, har latinträning ikväll egentligen, men funderat att inte gå på den eftersom idag är det mami's födelsedag. Om jag tränar så åker jag till träningen innan hon har kommit hem från jobbet och ja kommer hem sent, seent på kvällen.. Så kanske skippar träningen för att kanske gå ut och äta en liten födelsedagsmiddag. Ska i alla fall iväg och hämta hennes tårta lite senare: En chokladtårta med jordgubbar på, MUMS!



Jaja, får se hur jag gör :) Nu ska jag ut på promenad med lilla Tila! Vi hörs senare, kram!


Kommentarer
Postat av: Helena

mmmmmm den tårtan blev man ju inte alls läskad av nej!! Grattis till din mamma :)

2009-03-05 @ 12:47:54
Postat av: Anonym

Det är väl kul att kenza är nöjd med sig själv?

2009-03-05 @ 17:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0