090302

Hej! Jag vet att det har varit lite dåligt med inlägg idag ( eftersom detta är det första ) men jag har verkligen inte haft tid. Men men, jag hade i alla fall mitt psykologiprov och det var jättelätt haha , helt sjukt. Totalt pluggat för mycket för det lilla provet, så det var ju aningen bortkastad tid, men endå lärde mig ju lite olika grejer ;)

Dagen har annars varit ganska okej förutom två små..och irriterande grejer :p Jag och Maja pratade om att hoppa över spanskalektionen eftersom vi inte gillar spanska, och varken nån av oss är särskilt bra på det heller, men i alla fall så gjorde vi inte det. Vi gick på lektionen och uthärdade när vi såg på en himla barnfilm på spanska, en otroligt onödig grej att ens gå på, men så fick vi sitta där i 70 minuter. Kul. Aja, den andra lilla grejen var att jag hade lagt in mina gymkläder i vår "vicerektors" kontor, eftersom det inte fick plats i skåpet. Säger "Nina, jag slutar 13.30 med spanskan och hämtar upp dom då" och så säger hon "okej,vad bra" och så när jag väl kommer dit så har hon gått för dagen! Detta händer bara inte, men så letade jag upp en lärare och förklarade att de måste öppna hennes kontor så att ja bara kan ta mina grejer, men så får jag veta att de nyss bytt lås just i hennes kontor och att endast 2 personer på hela skolan har nycklar dit. Nina och Kalle.. herregud. Sprang omkring till 14.20 innan någon faktiskt kunde öppna hennes dörr .. Jisses sicket spring det blev mellan 3 olika hus..

Men men, det var en del av min dag, efter skolan åt jag lunch och gymmade :) Nu ska jag skriva iordning mitt försvarstal! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0