The Beach

Hejhej allesammans! Just nu sitter jag med Andy och äter jellybeans. Idag har vi varit på stranden och det var underbart. Vi var där nästan hela dagen och badade en massa, det var otroligt bra vågor fast det var lite läskigt när vi typ råkade åka med underströmarna längre ut.. Solade en hel del gjorde vi också haha ;) självklart.. Men nu så blir det att gå och lägga sig för mig.. så har det så bra så bloggar jag säkert imorgon igen ( Som är min sista dag här i new york) Pussar, Godnatt.


Bild från dagen :)

Kommentarer
Postat av: NATASCHA

Vill också till New York ! :O

2009-08-03 @ 20:42:30
URL: http://nataschalindmark.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Hey darliing! hur är det?! Saknar dig! Kommer inte vara samma sak att komma tillbaka till skolan på måndag :( Men jag måste bara fråga en sak, är det Brandon på bilen?? :P



Puss <3

2009-08-14 @ 16:35:46
Postat av: Sandra

* Hahah ja det är Brandon, hur vet du att det är Brandon? :p det är ju den egentliga frågan här ;) Kraam babe *

2009-08-22 @ 19:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0