American Football

Hello my dear friends, hur är det med er alla? Just nu sitter jag och bloggar, är inne på msn, och gör lite catching up med vänner och såå.. Lyssnar på the Hives - Two-timing touch and broken bones, really good one :p

Idag så har vi haft lite utomhusgrejer för oss, nyss så hade jag och Åse riktigt roligt utanför Eddy Hall när vi spelade Amerikansk fotboll.. Brandon är riktigt bra på det, men det var också vår motståndare Mattias..så vi förlorade i alla fall haha. Snart sticker vi ut och gör lite helamerikansk cheerleading.. just det, det påminner mig om att jag måste iväg och byta om! Måste alltså gåå nu. Men lägger in lite bilder här på bloggen från några dagar, utan förklaringar dock. Kramar!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0