090728

Godmorgon! Hoppas ni har det bra där hemma i sverige, har inte fått hemlängtan ännu men jag är säker på att den kommer komma snart :/ Just nu sitter jag här i loungen och bloggar/msnar lite med folk där hemma :p ♥ Snart kommer Åse och möter upp mig här ute och så drar vi ner till UC och äter lite frukost.. det får nog bli "two eggs on a roll with bacon" idag.. jag vet.. fett som fasiken och fullt med kalorier..meen vad ska man göra när det fetaste enligt svensk-standard är det nyttigaste/lättaste enligt amerikansk standard. Sedan ska vi lära oss lite om amerikansk historia.. sedan efter lunch är det dags för STRANDEN! Woho..längtar dit som fasiken.. Vi ska till Jones beach hade vi bestämt och bada och sola denna dagen, underbart!

Nu ska jag dock borsta tänderna och sticka ner till frukosten! Hoppas ni får en braa dag precis som jag ;) Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0