090727

Godmorgon godmorgon :D Här är klockan 07.45 och jag har precis gått upp.. Hade äntligen lite tid över för att blogga lite extra på morgonkvisten haha. Ska snart ner för att äta lite frukost med Åse men innan det ska jag nog berätta lite om gårdagen. Jag och Åse vann uppenbarligen "New York"-quiz så vi var de lyckliga tu som fick åka med Mattias och hyra film för "movienight", vi valde "Mall Cop" och den var riktigt rolig faktiskt, såå det var ett bra val :D

Igår så hände det lite roliga grejer fast.. det kanske är lite "you have to be there"-saker..meen i alla fall. Vi åkte buss in till Manhattan igår och som de flesta vet så är vägarna kanske inte riktigt av bästa kvalitet här, så vi satt o godan ro och pratade lite om vart vi skulle gå m.m. när vi plötsligt flyger upp ca 30 cm i luften och ner igen på grund av ett liten hål i vägen haha, vi skrattade så vi tjööt. Haha det var verkligen en Balder-känsla över det ögonblicket! Bumpy road!

Ett annat lite fint ögonblick var när jag och Åse hade vart nere i Little Italy på en restaurang, vi gick tillbaka upp för att komma till Broadway och så ser vi två poliser som står och pratar med en kille. Vi ställer oss bakom dom och väntar på att de ska bli klara, det tar kanske 5-7 minuter men när de äntligen är klara så frågar vi dom om vi får ta bilder med dom haha, och dom sa jaa!! Så både jag och Åse har våran bild tagen med härliga N.Y.P.D :p tyvärr så har Åse bilderna på hennes kamera så jag laddar upp dom så fort jag får tar på dem!

 
Här är en bild från igår från Central Park, minnesstället för John Lennon som Yoko Ono fixade, Imagine :)

Nu måste jag sticka iväg och fixa mig lite innan frukost men ha det så underbart så kanske jag bloggar lite mer ikväll och berättar om min dag, Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0