090726

Hallå hallå alla, förlåt för det otroligt dåliga uppdateringarna men jag har ingen tid överhuvud taget till att blogga.. det är synd o skam, meen nu är jag ju här i alla fall.. Gårdagen spenderade jag och Åse på Manhattan och shoppade heela dagen, underbart verkligen.. dock så hittade vi inte så jätte mycket i klädes väg med vi fick med oss lite skor ;) Jag köpte två svarta skor, ett par pumps med ett silverspänne och ett par svarta skor med remmar och dragkedja :)



Åse köpte de skorna i mitt knä med remmen med nitar, sjukt snygga från Steve Madden :D

Idag så har vi fortsatt vara i Manhattan och shoppat lite längre ner än 5th avenue, idag var vi borta i Soho och China Town m.m. det var jättemysigt. Jag köpte också en jättesöt klänning i vitt :D ooh.. men nu måste jag sticka ivääg.. men bloggar kanske lite senare ikväll ( klockan är 18.10 här typ :p )

Ha det underbart! Kraamar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0