090725

Hejhej! Jag är framme i New York nu och har varit det i ca 24 timmar, har dock inte hunnit blogga pga jetlag som gjorde att man sov bort en stor del av dagen och resten gick åt att spela baseboll, hålla på med lite "orientation" runt stället där vi bor denna veckan. Här är klockan 20.20 på kvällen så ni kanske förstår att vi är lite efter er där hemma där klockan är 02.20 på natten.

Just nu sitter jag och Åse här i loungerummet med varsin liten laptop i knät haha, väldigt socialt ;) Vi har det bra här i New York än så länge, det är förvånandsvärt varmt..verkligen. Det är ca 27 grader här på dagarna verkar det som, så det är härligt sommarväder. Imorgon ska vi in till Manhattan och göra turistiga grejer. Vi ska se Empirestate building, Times Square, The Met,..och så ska jag och Åse iväg på en liten utflykt till Forever 21 som vi bara längtat efter så mycket haha.

Nu ska jag inte vara osocial längre, så ni får ha det såå underbart, så kanske jag hinner blogga imorgonbitti innan vi åker in till Manhattan, Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0