090723

Hejhej! Jag är fullt medveten om att jag inte bloggat på jättelänge och det var för att jag helt enkelt la av. Förlåt för det, men nu är det igång igen eftersom jag flyttar till Texas, Usa inatt. Jag kommer blogga så mycket som möjligt eftersom det är det lättaste sättet för att er att kunna hålla er uppdaterade om mitt liv, men också eftersom det kommer bli lite svårt att snacka med folk eftersom jag kommer vara vaken när ni sover på ett ungefär :D ( Texas är -7 h från svensk tid så om klockan är 19.00 så är klockan 12.00 där )

Just nu så sitter jag och pratar lite med min kompis Lina, som bodde i Texas förra året faktiskt i Flower Mound. Snackar lite om övervikt på baggaget, om hur mycket vi hade/har med oss m.m. haha. Nerverna börjar väl sätta in snart antar jag, ska egentligen sova nu och gå upp 3.30..men funderar på att vara uppe istället och sova på planet eftersom det kan minska mitt jetlag senare. ( Jetlag är när "kroppen och huvudet" är på en tidzon och man faktiskt befinner sig i en helt annan och det gör kroppen förvirrad = trötthet och huvudvärk).. kommer väl däcka endå här om någon halvtimma eller liknande, men sånt är livet ;)

Mitt flyg går från Landvetter klockan 06.35 och mellanlandar uppe i Stockholm sedan via London och landar till slut i New York där jag skall tillbringa en vecka innan jag åker till Texas den 30e juli :)

Nu ska jag fortsätta snacka lite med Lina innan hon drar sig ;) Ha det så bra! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0