Saturday Night!

Hejhej! Oj vad jag var sen med att duscha. Jag sa att jag skulle göra det efter förra inlägget..men nejnej, det blev för ca 20 minuter sedan istället haha!

Ikväll blir det lite förfest hos en killkompis i kungsbacka med Sofia, sedan efter det så vet vi inte exakt vart kvällen tar oss. In till Göteborg för lite party? En fest här nere i Onsala kanske, vem vet.. vi kanske stannar kvar i Kungsbacka rentav :)

Just nu sitter jag i alla fall och sminkar mig samtidigt som jag skriver i bloggen och äter lite tacos :D Bra blanding tycker i alla fall jag! Kvällens outfit blir svarta pumps med ett par blåa tighta jeans och en topp. Tror jag! :D Bild kommer (nu har ja ju fixat kameran som sagt)

Ska fortsätta sminka mig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0