Projekt

Hejhej igen! Mina planer för denna förmiddagen och..lite in på eftermiddagen är att fortsätta på mitt sovrums-projekt. Min säng har äntligen kommit och det är nu dags för mig att bygga ihop den. Detta kommer bli intressant tänker nog er flesta, men jag kan med säkerhet säga er att det kommer gå så bra! Jag är en riktigt händig liten tjej och gör det mesta själv faktiskt. Sätter upp hyllor, tapeter, målar väggar, SÄTTER IHOP SÄNGAR, sätter upp tavlor. Till och med kopplar ihop den nya tvn ;) Inte en dålig meritlista det inte.

Jag tror att sängen är det sista som behöver göras. Jag är klar med väggarna, golvet är lagt (det gjorde faktiskt inte jag), spegeln är uppe, skrivbordet är klart och fastskruvat i väggen.. Det är nog bara sängen kvar.

Hos pappa finns hans systemkamera, så jag kan nog ta några bilder när jag är klar. Ska åka till honom nu och påbörja ihopbyggandet ;) Vi hörs senare, Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0