Nagelband

Jag fick en fråga angående om jag visste hur man fixade sina nagelband på eget vis. Och det gör jag faktiskt. På tal om Body Shop, som är ett inlägg ner ↓ , så finns där en "Almond Oil Nail & Cuticle Treatment" som är en penna, med mandel olja för naglar och nagelband. Vad man gör är att man tar pennan (med en liten pensel längst upp) och helt enkelt borstar sina naglar så att de får olja över sig och lite på "kanterna" av nageln också, alltså upp På nagelbanden. Gör så några gånger per dag och du kommer märka stor skillnad. Funkar jätte bra. Lite dyr dock, men jag har aldrig hittat någon så bra som denna.


                  The Body Shop        Almond Oil Nail & Cuticle Treatment 169kr

Kommentarer
Postat av: Natalie

Jag älskar the body shop

2009-01-29 @ 21:02:26
URL: http://rosenblomma90.blogg.se/
Postat av: Emilia

ällskar bodyshop ska fanköpa min läppglans igen den börjar ta slut :P

2009-01-29 @ 22:21:32
URL: http://emmimw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0