Hoppas alla får en trevlig kväll!

Hejhej, jag ville bara önska er alla en riktigt trevlig och grym kväll. Ska snart iväg, gör sista finishen på make-upen och ikväll blir det en svart/vit klänning med galet höga 10cm-klackar. Smyckena blir det ganska enkelt eftersom klänningen nästan är ett smycke i sig, silvriga didi-armband och kristallörhängen. Mina och Afra's planer blev inställda så ska ut med några andra vänner istället. Theo kör ikväll som tur är, så jag kommer i alla fall hem säkert. Ska möta upp Fabian, Alexandra och Mickis i Göteborg. Tyvärr så har det hänt någonting med min kamera så jag kan inte ta några bilder, så jag får hoppas på att Fabian inte glömmer sin.
Ha en underbar kväll och var försiktiga ;) Kram kram!


asos.com - Bow Front Bandeau Dress ca 550 kr

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fin blogg! :D

2009-01-30 @ 22:32:26
URL: http://emeliemartinsson.blogg.se/
Postat av: Jenny

vilken söt klänning, den är säkert jätte fin på dig. hoppas du har en rolig kväll! Gillar din blogg jättemycket!! :D

2009-01-30 @ 22:59:52
Postat av: zina

Hej! Vill du vinna en gratis plåtning?

Kika in på zozos.blogg.se för mer information

Lycka till!



2009-01-31 @ 03:51:41
URL: http://zozos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0