Finished, typ

Hejhej! Sitter hemma hos pappa i mitt nyrenoverade rum nu. Det blev jättebra verkligen, krämfärgade väggar och en fondvägg med en beige-brun tapet med guld på, en mörkbrun träsäng och ett ek-skrivbord. Fast, lite tomt på väggarna, har inte fått upp tavlorna ännu :D Sängen va jättelätt att sätta ihop, tog typ 10 min, happy-surprise!

Jag blev också glatt överasskad att min käre far kunde fixa min kamera! Tog lite bilder på själva byggandet och när det var klart. Men jag lägger in bilderna så fort jag kommer hem till mamma eftersom jag inte tog med mig kamera-sladden!

Ska iväg till innerstaden och äta lunch med Alexandra nu, tror att det blir en go räksallad för min del ;) Har lite cravings efter det förstår ni. Ha det så bra, så hörs vi sedan! Kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0