090131

Godmorgon, eller förmiddag kanske jag borde säga. Jag har precis gått upp och ska snart ta en lång och härlig dusch. Gårkvällen var riktigt lyckad, hade jätte jättekul och vi dansade till 3 på natten. Ååh, ville verkligen inte att natten skulle ta slut. Men lovade mamma att komma hem och det är väl sant att man ska sluta när det är som roligast! Lite ont i fötterna har jag idag, men det var det verkligen värt.
Jag vet inte vad mer jag kan berätta om gårdagen, om ni vill veta något mer är det bara att skriva till mig eller kommentera! Har flera små roliga incidenter men det är lite svårt att skriva alla dom bara sådär ;) Ska hoppa in i duschen och sedan äta frukost, vi hörs efter det <3 Pussar på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0