090130

Hejhej! Jag kom precis hem från stan och skolan nu, har haft en riktigt bra dag faktiskt. Skolan var inte så pjåkig, fick en bra start på mitt religionsprojekt, jag och Rebecka satt och snackade mest hela dagen som alltid är lika mysigt!

Den sista lektionen var dock idrott och sporten var handboll. . ajdå! Jag är en ganska liten tjej och jag är allmänt bollrädd.. Inte den bästa kombinationen för denna sporten, men hör och häpna folk, jag, Sandra Griffin, gjorde ett mål! Första gången faktiskt i handboll. Det var ett lyckoskott men endå, det räknas ju ;)

Efter skolan så drog jag till stan för att köpa lite kläder och så. Inne på Gina Tricot träffade jag på Amanda Söderholm och så fortsatte vi shoppa tillsammans resten av shoppingturen. Jag köpte en vit söt tunika, ett par lite "mörkbeiga" chinos och ett par söta örhängen på Raglady :)

 
            Madde Top 199 kr                 Denise Chinos 299 kr


Nu ska jag äta lite frukt och kanske ta en liten vilostund med Tila <3 Vi hörs senare

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej! Ville bara säga att din blogg är så bra, läser varje dag verkligen. Haha jag är också bollrädd, kan inte ens fånga en boll typp.. Puss och kram på dig!

2009-01-30 @ 19:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0