partyanimal?

Mina planer för ikväll är att gå ut och det är med Afra vad jag vet, det kommer säkert som vanligt massa annat trevligt folk som hänger med också som till exempel Hannah m.m. Tyvärr är jag lite trött just nu, men trots det är jag sjukt taggad för ikväll, och väldigt partysugen. Haha, tror att detta kommer bli en sjukt rolig kväll ;)


 

Jag är ingen som dricker särskilt mycket, tyckte
bara att bilden var aningen passande och rätt cool :)


Ska ta det lite lugnt med Tila nu, lyssna på lite go Jazon Mraz och Colbie Caillat innan jag hoppar in i duschen. Jag kommer tillbaka om några timmar, Kramar till er :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha tuff bild!

2009-01-30 @ 18:49:18
URL: http://tanzanit.blogg.se/
Postat av: Majoo

haha ljug inte sandra nu..

2009-01-30 @ 19:01:20
Postat av: Anonym

Shut up crackhoe

2009-01-30 @ 19:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0