090129

Äntligen hemma från skolan.. Hade bara två lektioner idag så det var inte så jobbigt egentligen, men endå! Första lektionen var svenska och där läste vi Shakespears Macbeth.. kul grej. Men sedan på engelskan så hade vi en "in class essay" som är i princip ett litet låtsas nationelltprov. Och som varje vanlig tonåring så blir man ju galet stressad av att höra ordet prov, så jag gjorde väl inte riktigt sådär jättebra ifrån mig får jag nog säga..

Skulle skriva om "The Twentieth Centurys Best Inventions"
Jag skrev om flygplanet, internet och datorn. Haha, vi får väl se vad jag får för betyg på det :)



Men nu ska jag ut på promenad med Tila, så vi får höras senare :) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0