090128

Godmorgon godmorgon!
Gick upp extra tidigt idag för att jag skulle duscha idag också, det är ju så skönt när man är nyduschad. Ni alla känner säkert igen er :)

Just nu sitter jag i min gigantiska marinblå morgonrock och tittar på när Tila gräver tunnlar under mitt täcke. Den lilla godingen. Vill inte gå upp, det är så kallt när man sakta sätter ner fötterna på golvet precis efter man vaknat. Obehaglig känsla.

åh nej, jag har min historia redovisning idag. Det kommer nog inte gå så bra på den. Har ju gjort allt arbetet självklart, men har inte memorerat överhuvudtaget. Wops.

Aja nu måste jag skynda mig upp så jag inte blir sen. Kram på er alla!


Kommentarer
Postat av: J.Nordberg

Så treeevligt att jag inte behöver gå utanför min dörr idag då (A) Lycka till på redovisningen ;)

2009-01-28 @ 11:49:16
Postat av: Sandra

Jaså du? fy va fuskigt, fast min dag har inte varit så jobbig faktiskt. Slutade ju som sagt 11.00 idag ;)

2009-01-28 @ 14:01:00
URL: http://griff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0