090128

Allt är äntligen fixat och klart för Usa-flytten! Guud va härligt det är. Hämtade de sista papprerna för en timma sedan och ska endast posta dom in till STS, sedan är det bara att hoppas på det bästa!




Idag gick jag också en väldigt kort dag, (som man ska göra på Kitasgymnasium) började 8.50 och slutade 11.00. Det var så skönt verkligen att kunna bara slappna av, hade tänkt att ta en liten shoppingtur, men så kom jag på att jag var tvungen att hämta mina sista betygspapper på min gamla skola. Fast även med det lilla bakslaget så har det än så länge varit en go dag. Redovisningen gick bra den med, fast..haha.. man skulle hålla sin redovisning 10 minuter.. jag råkade ha i 25 minuter. Vet inte vad läraren tyckte om det.. men men :)

Nu ska jag äta lite mellanmål och gå ut med Tila, Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Joella

Ska du flytta till USA? Vad ska du göra där? Om du ska plugga, vart och vad ska du plugga? Jag vill själv nämligen flytta till USA efter gymnasiet men vet inte så mycket. :)

2009-01-28 @ 18:48:11
URL: http://talkingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0