090201

Är tillbaka från min lilla shoppingtur. Det var jättemysigt som vanligt. Hittade några par skor som jag gillade, men köpte inga. Köpte ett par chinos till, fast mörkblåa :p och en jätte jättesöt ljusblå jeansjacka. Alltid perfekt för våren! Här kommer massa bilder på dagen ♥


De här snyggingarna hittade jag på Zara, coola eller hur?

Feel at Home är en riktigt mysig liten inredningsbutik som ja i princip älskar.

Ååh, bästa butiken i hela Kungsbacka enligt mig - "Tara".
Tips; Finns massa Marc Jacobs grejer här!


Promenad med lilla Tila direkt när jag kommit hem, söt i sin jacka!

Köpte bland annat en jätte söt jeansjacka! Går till övre-midjan och sitter perfekt! Gina Tricot - Endast 299 kr

Kommentarer
Postat av: NIKI

hehe tack :=)

2009-02-01 @ 18:02:00
URL: http://niczue.blogg.se/
Postat av: cecilia

kolla gärna min blogg :D

2009-02-01 @ 19:26:29
URL: http://ceeeciliaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0